Avbestilling / Flytting av time / Reklamasjon

Avbestilling eller flytting av time:

Vi forstår at alle kan ha behov for å endre på timeavtaler og at uforutsette ting skjer. Du kan endre og avbestille dine timeavtaler hos BlinkBeautyClinic, men det vi ber om er at dette skjer senest 24 timer før avtalt time. Da får vi en mulighet til å booke inn andre kunder i stedet for deg og alle blir fornøyd.

Avbestilling eller flytting av time må skje senest 24 timer før avtalt time.
Dersom du ikke møter til din oppsatte time eller varsler under 24 timer før oppsatt time, blir du belastet med et ikke-møtt gebyr på kr.500,-
Hvorfor må man betale for ubrukte timer?
Det blir satt av tid til behandling på deg, og alle her på klinikken møter for å ta i mot nettopp deg. Dette for å dekke kostnadene i forbindelse med behandlingstid som ble reservert for deg. Om du ikke møter, glemmer timen eller ikke varsler et døgn før, blir klinikkens behandlingstid ubrukt.
For å slippe dette er det kun en regel, og det er å varsle oss minst 24 timer før oppsatt time.


Reklamasjon:

Som alle profesjonell salonger tar vi ansvar for vårt arbeid og behandlinger. Du har rett til reklamasjon dersom du tar kontakt med oss innen 4 dager etter timen. Du vil da bli satt opp på første ledige time og vi skal se på hva er feil og ordne det. Du vil ikke få refundert penger.

Dersom vippextensions drysser av innen de 4 første dagene etter timen, så er det høyst sannsynlig at limen ikke har fått det festet den skal ha. Årsaker til dette kan være store endringer i temperatur og luftfuktighet. Grunnen til at din vippetekniker ikke ser dette allerede på timen er at limet fester vippeextensions så godt at de sitter fast, men ikke fast nok til å holde flere uker. Man kan si at limet har «tørket» halvveis men vippeextensions har da ikke fått 100% riktig feste, men festet er godt nok til at de ikke faller av når vippeteknikeren din børster vippene.

Det er ingen profesjonelle vippeteknikere som bevisst gjør et slikt arbeid at vippeextensions faller av etter noen få dager, så det er utrolig viktig at du som kunde gir beskjed med én gang dette skjer. Venter du 1-2 uker med å gi beskjed, så mister du retten til reklamasjon. For at en vippetekniker skal kunne bedømme og se hva som har hendt, så må du inn på time så kjapt som mulig. Kommer du tilbake etter 2 uker, så er det umulig for din vippetekniker å vite om det er limen eller noe du som kunde har gjort som gjør at vippeextensions har falt av.

Reiser du som kunde avgårde på ferie o.l og ikke har mulighet til å komme inn på time innen 4 dager, så er det ditt eget ansvar og du kan da ikke reklamere. Det er derfor vi alltid anbefaler kunder som skal reise bort, gifte seg o.l å få nytt sett ca 4 uker før avreise/bryllup og deretter en påfyllstime rett før avreise/bryllup.

Faller vippeextensions av uten at din egen vipp er festet på, senere enn 4 dager etter timen, så er det en brukerfeil og gir ikke rett til reklamasjon. Med brukerfeil menes at kunde har brukt maskara/eyeliner/sminke/kremer/rens som ikke er kjøpt hos oss og inneholder ingredienser som løser opp limen, har sovet på magen/siden med hodet nedi puten, har ikke rengjort vippene hver dag, trent/svettet samme dag som behandling, har plukket på/rørt vippene de første 12 timene etter behandlingen, bruk av medikamenter, amming, graviditet, sykdom o.l.
Samtlige profesjonelle salonger og vippeteknikere/vippestylister vil ta i mot reklamasjoner innen 4 dager med åpne armer og gi deg som kunde nye vippeextensions. Det er 99% sikkert at det er limet som har blitt påvirket av temperatur og luftfuktiget dersom vippeextensions faller av innen de første 4 dagene etter du har hatt fått nytt sett eller påfyll av vippeextensions.

Vi mottas ikke reklamasjoner som klager, men som en stor hjelp til oss, slik at vi fortsetter å beholde alle våre fornøyde kunder. 🙂 All reklamasjon skal sendes inn skriftlig per epost writetomemona(at)gmail.com eller via Facebook (ikke SMS!), uansett om salongen har stengt, som i helger, helligdager og ferier. Legg ved bilde(r).